- Pamelas kyckling mé vin -

Gud va jag har varit upptagen idag !!

Slutade vid 3, gick en snabb runda på stan dock hittade jag inget, köpte istället 3 semlor :) Nej nej, dom är inte till mig bara :)

När jag kom hem började jag packa alla mina grejer, för jag flyttar hem igen i nästa vecka, JAPP ! o sen ska jag börja pendla Helsingborg- Göteborg. ;D

Städa även hela lägenheten o sen lagade jag mat till moster o morbror. Gjorde super god kyckling o pasta, med vitt vin, tomat, basilika, grädde o tomatpasta, toppat med ruccola. Mmm... min morbror vill använda receptet på restaurangen ;D


Självklart sitter jag ikväll med kvällsfikan...     Hörs snart igen !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0