- Sooova -

Ska sova nu. Sitter o pratar med Viki på msn.. alltid lika trevligt ;D

Jag tänkte på en grej innan, ang. den kommentar jag fick av "bara en läsare", hon hade skrivit att jag inte ska fatta ett viktigt beslut genom att vänta på vad en annan person vill o där i efterhand kommer jag. Och du har helt rätt i det, den personen väntar inte på mig utan ser efter sitt eget bästa o så sitter jag som ett fån o väntar ? Tack för dina ord, jag lärde mig ngt. viktigt....

God natt bloggisar ! ;D Sov gott. Imorgon blir ännu en lång dag... :(



Förresten, Sara, du kommenterade innan idag, men vilken Sara är det? Sabrinas kompis?

Kommentarer
Postat av: Elly

jag har läst din blogg de senaste dagarna och följt det här med att du inte vet vad du ska göra angående dina studier och att du inte kan fatta dina beslut efter andra. Det är sant, men det är även så dock att din kompis som du skrev om, som hade kommit in hon kom ju in på sina betyg det är ju då inte hennes fel att inte kom in. Jag tycker du är lite orättvis och subjektiv när du skriver.

Din kompis kan heller inte fatta sina beslut efter dig bara för att du inte kom in, så ska hon tacka nej till sin plats. Du får ställa dig frågan, vad hade du själv gjort om du varit i samma situation? Hade du då kollat till ditt bästa eller inte?

2009-01-15 @ 22:16:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0