- Tonårstiden -

       

när jag blev tonåring älskade jag märket , Fila . Hade både vita o svarta fila skor. haha.
Sen blev jag fjortis o började använda platådojjor. hahaha :) hade ett par som var typ 12 cm höga. Och efter det köpte jag Buffalo skor o sen skulle jag pierca mig i naveln. Minns att det var jag o Nicco, en gammal tjejkompis som gick runt med platådojor o "var" coola hahaha :) Jag tror MarcelloEmilie minns dessa tider.  Vi hade kul ihop en gång i tiden... but nothing last forever...

Min dröm var att jag skulle få dom högsta Buffaloskorna... dom sista ni ser där uppe på bilden. haha

Det var tider det...

Kommentarer
Postat av: AMAIA LAYLA

Tack snälla! Är typ 100% ifrån brasilien, eller ja, något fransk kanske. :) Och GUD vilka höga dojjer, kunde du ens gå i de? :O

2009-01-05 @ 20:16:00
URL: http://amaialayla.blogg.se/
Postat av: m.donross

HAHA omg, klart jag kommer ihåg! Jag hade ju förfan 3 par! ncnc! Blåvita var mina favoriter, sen hade jag ju helt svarta och ett par mörkgröna med brunt typ .. HAHAH tider pamo, tider ...

2009-01-05 @ 20:22:09
URL: http://jevlafiffan.blogg.se/
Postat av: Emilie

HAHA jag kommer SÅ väl ihåg dig o dina buffalo skor och dina fila skor (; och du hade alltid magtröja , haha KAKAN = sexbomb! <3

2009-01-06 @ 15:23:23
Postat av: Arlinda

hahaha fattar inte att man kunde gå runt så haha jag hade sånna jag med :S hahaha nu tänker jag tillbax till den tiden haha ;)

2009-01-07 @ 12:24:54
URL: http://arliiinda.blogg.se/
Postat av: PAMELA

Haha :) Hur kan man glömma dessa tider?



Marcello: Jag minns inte att du hade 3 par men vi var endå coola med dom fula buffaloskorna ;)

Arlinda: Jag minns inte heller att du gick runt med såna skor haha :)

Emilie: Sluta mobba mig för mina magtröjor hahha o min tottar i hela huvet. Fan jag va ju coooool :) haha Du hade ju också såna höga platådojor :)

2009-01-07 @ 14:56:52
URL: http://pammmkakan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0