- Underbar dag -

Då var man uppe... sitter o käkar frukost idag ska jag dra ner på stan med babe o ha lite trevligt, Cocos får stanna hemma :)

Vi ska gå runt o kolla lite o sen äta kines buffé. Mysig dag med Noni !  ♥

... vi ville egentligen byta ut hela vår garderob o shoppa loss men det känns inte riktigt som om man kan göra det i Helsingborg. :/ Så vi väntar med det i ngr. veckor! Får väl åka ner till malmö lr till göteborg om ngr. veckor.

Ikväll ska jag träffa min älskade kyckling hahaha :) antagligen blir det en fika på espresso o sen efter det ska jag träffa habibti Sabrina :)

Jalla, nu drar jag...ha en trevlig dag! ♥

Kommentarer
Postat av: SABRINA

SKicka nyss ett sms så vi får hoppas vi kan träffas idag hjärtat.! ;);) Men hör av diig sen babby LOVE YA

2009-01-02 @ 13:04:28
Postat av: m.donross

haha jaa, asså pamela vad gör mitt barn ? Mår han bra, har han allt ? Jag litar på dig ... Hmm jag vet inte Spam, ärligt så mår jag lite bättre , men det är perioder. Bloggen är en sorts terapi, men nästa vecka om du är i hbg så kan vi ses. Jag är hemma med mina kusiner oh tycler synd att lämna dom. Men spam, tack för ditt sms och vi ses. Puss ! <3

2009-01-02 @ 17:37:54
URL: http://jevlafiffan.blogg.se/
Postat av: Kycklingen här

haha hej jag letade o letade... hmm var ska hon skriva om mig... o dååå hittade ja det haha under kodnamnet: kycklingen

kul o va med dig pameleee

hahaha bayy

2009-01-05 @ 11:01:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0