- UNDERBART -

Fick en söt kommentar igen av "Bara en läsare"...

Hallå där igen :)

Det var så lite så, vill jag bara säga. Jag vill också säga att jag talar av egen erfarenhet, även i den här vän-frågan. Been there done that. Trust me, it´s not worth it.

Tycker inte du ska bry dig om den kommentaren heller, du kanske tryckte på någons ömma punkt bara :P Jag tror många håller med mig när jag säger att OM man följer din blogg ser man hur varmt du skriver om dina vänner och alla du tycker om. Jag tror att du är den vännen du säger att du är och att du är en bra sådan.

P.s. Kul att se att du har bra "pluggdagar" nu och grattis till tentan :) Heja dig :)


Jag blir så glad varje gång denna läsare kommenterar ! Du skriver verkligen från ditt hjärta...
Va bara tvungen att slänga in din kommentar i ett inlägg ! ♥


Kommentarer
Postat av: Bara en läsare

Jag blir glad för att du uppskattar mina kommentarer också ska du veta :) Då kommer jag definitivt och bli en flitig kommentator också :)



YES! Så glad för din skull för att du äntligen har beslutat dig för något nu och det känns som om du tog rätt beslut. Följ ditt hjärta bara så fixar sig allt annat ;) Nu ska du se att allt annat blir piece of cake. Heja dig ännu mer :)



Sköt om dig nu



Kram



B e l (ska skriva såhär kanske, mycket enklare:P)

2009-01-17 @ 00:08:12
Postat av: PAMELA

Kör du på med det namnet i fortsättningen :D



Se till att kommentera så mkt. du kan o orkar haha :D



Vi hörs snart igen !

2009-01-17 @ 01:26:18
URL: http://pammmkakan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0