- Våren 2009 -



Ja då sitter jag här 3 på natten o segar. Har inget o göra o vill inte sova riktig än...

Kollade en gammal film på kanal tre, bättre än inget alls :) Imorgon blir det plugg i ngr. timmar sen softis resten av kvällen.

Jag sitter o tänker på att jag har sån lust o byta ut hela min garderob, och funderar på att göra det faktiskt... jag behöver:

- skinnjacka
- converse skor
- ljusa slitna jeans x2
- enkla tees
- enklare tunikor, basplagg liksom
- snygga "pamela-pumps"
- tights med detaljer
- ngt. med fransar på  ?
- ngt. pastellfärgat ?
- smycken, spec. öronhängen + armband
- Ralph Lauren chinos, bruna

Nu till våren behöver jag allt detta faktiskt... får se vad jag egentligen har råd med, det är fattigt att vara student :/
Men jag har fattat ett beslut när jag flyttar tillbaka hem igen: Skaffa ett extra jobb !

Kommentarer
Postat av: Louise.

näej, jag känner mej inte riktigt manad för det, känner mej lite för osmidig:)

haha

jaah, ja döpte henne dagen efter hon kom till;) ♥

2009-01-18 @ 12:10:13
URL: http://loiisans.blogg.se/
Postat av: ĸαјѕα αηснιее неηяіĸѕѕση♥

sv: ahhaha jag det gjorde jag xD äkta galen va jag :$ hihi men sluta lägga upp sånt gott XD kolla den där socker vadden :O



åt två banan tårtor, som prinsesstårtor fast gul marsipan och bananer i ^^

2009-01-18 @ 19:06:09
URL: http://missobsessive.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0