Aldrig.sagt.kommer.aldrig.säga.för.då.ljuger.jag


Jag har ALDRIG sagt jag mår dåligt för DU tackade JA till din plats i Lund. Vi pratade igårkväll i mobil i 30 minuter o än idag fattar du inte !!!! Jag har sagt vrf. ja mår dåligt.

Detta är sista gången jag säger det: DU är där jag vill vara, du får uppleva det jag ville uppleva o sen ringer du mig o skryter om allt !!! DU berättar helt öppet hur perfekt allt är, varenda detalj! Jag vill inte veta...

Säg nu snälla en gång till: Pamela mår dåligt för jag tog platsen i Lund. Snälla en gång till så jag flippar !!! Du vet mycket väl att det inte är sant. men DU kan inte tackla sanningen så du vänder på det !!

Sanningen är att du sårar mig genom att berätta hur bra Lund är, för jag vill av hela mitt hjärta o själ vara där nere !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0