Cocosos



Jag o lillen pillen han blir ju bättre på bild än va jag blir haha...
Han blev så glad när vi kom hem igen. Han pussa på oss jätte mycket. Lilla Cocosos.. :)

Nu sitter han i mitt knä medan jag skriver... Ska strax ner o gå med honom, hans lilla kvällspromenad.

Vi åt på haket ikväll.. mmm, så gott ! :D Sen efter det fik det bli en liten fika på mezo, bara jag o babe. Mysigt !
Och imorgon jobbar han på eftermiddagen... då ska jag upp till mammi o sen träffa älsklingen Arjeta !!! :D Vi ska ta en lååång promenad. Ska bli skönt faktiskt.

Men nu drar jag mig..  NattiNatti


Kommentarer
Postat av: Viktoria

Pam jag har skaffat blogg haha och jag lyckades fixa till den lite iaf fast det tog hundra år för mig:P Puss&Kram

2009-01-25 @ 13:31:26
URL: http://viko.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0