fristående.hudvårdskonsult

För ngr. veckor blev jag tillfrågad av en kvinna som var på besök på universitet, som är egenföretagare, om jag vill arbeta hos henne.
Klart jag blev intresserad så fort jag hörde ordet av pengar haha :D

Det visade sig att hon arbetar med smink o hudvård. Min grej ju!
Träffade henne idag o tog en snabb fika på espresso. Hon presenterade företaget o berättade vad mitt arbete skulle gå ut på... Jag kommer att jobba som fristående hudvårdskonsult. Jag anordnar själv konsultationer där jag säljer mina produkter och så himla mycket mer! Detta jobbet leda till ngt. stort! Allt handlar om hur effektiv jag är o hur mkt jag är villig att ge. :D

Detta sminkmärke är sveriges största och har varit det sedan 3 år tillbaka, de omsätter runt 750 miljoner kronor varje år (2008:s redovisning, o detta kanske bara var i gbg.området, minns ej) Kan ni gissa vilket det är?

Jag avslöjar inget förtillfället... vill ju få garanterat att jag ska börja där först ;)

Detta är skit kul, äntligen ngt. som jag tycker är kul. Jag kommer att jobba både i göteborg och i helsingborg :D

Ska sova nu iaf. hörs imon. Ska upp tidigt, träna, äta, ut med cocos, sen plugga heeeela dagen, inte kul.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0