här.sitter.jag

Kom nyss hem från stan, träffade mamma o kollade lite småsaker. Men jag köpte ändå inget ! :(

Är så fika sugen.. men vem ska jag ringa? haha . jag är så lat.. är så himla sugen på espresso iaf o vill ner !
Jag vet inte vem jag vill träffa ... ? aja, får väl sitta o tänka på de resten av dagen haha.

Hade skit kul med Cello igår, hundarna lekte o lekte o lekte ! Cocos fick aldrig nog ! Han hoppade på Dexter o han juckade mot honom hela tiden, yeees, min hund is the boss ! hahaha ;D Och jag o tomaten babblade non stop i 3 timmar till slut titta jag på klockan o såg att den var 19.40, Emelie o Emilie skulle ju komma kl 20.00! Vi glömde totalt bort tiden...

Men som tur va, var tjejerna sena, typ 40 minuter ! Så jag hann ta på mig o sminka mig o bli sexy haha ;D
Vi drog ner till Mezo o satt där ett bra tag... snackade om allt men särskilt sex hahaha .. när det gäller det ämnet finns det inget stopp! haha :D

Babe kom senare till mezo så vi satt där en stund o stack hem till Cocos senare. Kollade på Rush Hour på tv ! Vi har ju sett alla 3 filmerna, o dessutom flera ggr. men dom är så bra ! :D

Jalla, ska se vem jag ska ringa.. pusshej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0