Imorgon.flyttar.jag.hem

Imorgon klockan 17.00 går bussen från Nils Ericsson terminalen raka vägen ner till Helsingborg ! Yeees ! ;D

Så underbart att få komma hem.. jag har längtat så mkt. :) Ska träffa min man o lille Cocosos ! Han kommer hoppa på mig o pussa mig hela kvällen.. haha :D Han kommer bli så glad. :D

och alain kommer krama mig hela kvällen ♥

Hur blir det sen då? Jo jag kommer som sagt åka upp en dag i veckan, övernatta hos släkten 2 dagar o sen åka hem igen. Mmm, jag ska hem! Underbart!! ♥

Kommentarer
Postat av: AMAIA LAYLA

Haha, jag kan faktiskt inte riktigt svaret på det själv, vet bara att det är en av de väldigt få grejerna jag är sjukt besatt av, haha. Tror min första produkt var Honey Trap läppbalsam och sen dess var jag fast. Det går för mig liksom inte att sluta samla, inte för att jag tycker det är coolt att showa folk men jag gillar bara känslan av att komma hem o ta sig ett långt bad, o sen att hela lägenheten luktar gott efteråt. Vardagslyx liksom, du borde prova att köpa grejer därifrån! :) Dyrt men definitivt värt.

2009-01-21 @ 22:50:45
URL: http://amaialayla.blogg.se/
Postat av: B.e.l

Grattis grattis grattis! Äntligen får du åka hem och må bra :) Fr o m nu kommer det bara att gå sådär knäpper med fingrarna snabbt och bra i skolan :)



Jag är glad för din skull. Ha en trevlig resa imorrn. Kram på dig :)

2009-01-21 @ 22:54:48
Postat av: m.donross

haha ja, hon bor kvar! :P Allvar fan va bra, men ja! Va bra, då ses vi i veckaaaaan :D haha jaa,. aw jag saknar han ;/

2009-01-21 @ 23:02:56
URL: http://jevlafiffan.blogg.se/
Postat av: PAMCAKE

>B.e.l: Tack ska du ha :D Har saknat dina kommentarer. :D Har längtar efter denna dag :)

2009-01-21 @ 23:21:14
URL: http://pammmkakan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0