Kvällen.har.bara.börjat

Äntligen var jag färdig med mitt! :) Känns jätte skönt.  Nu börjar kvällen.. haha.

Har legat i badkaret i nästan 3 kvart, kände att jag behövde lite avkoppling med en massa vanilj-badkonfetti. ;D
Och så klart, mitt i allt ringer min mamma. Jag säger att jag ligger i badkaret, men hon bara maler på. Min avkoppling blev ingen direkt avkoppling då jag babblade med mamma i en halv timme. haha ;D

Har kletat in mig i, hör o häpna, jordgubbs bodylotion, svek vaniljen idag. Men min jordgubbs bodylotion från Body Shop är oemotståndlig! Luktar sommar o färska bär, verkligen !

Sitter här med kvällsfikan så klart.. idag fick det bli en prinsesstårta ! Mums! Jag tackar inte nej till ngt haha ;D

Bombningen börjar snart... ;)


Kommentarer
Postat av: Laban

Javisst! Kör hårt =) Så fort du hittar nån favoritlåt är det bara att länka hur mycket du vill. Klockrent! Take care!

2009-01-21 @ 22:34:37
URL: http://uwantit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0