Mina.nya.jeans.2

Jag skrev ju igår jag köpt nya jeans igen.. denna gången tror jag att jag lyckades pricka in min stil, Nermina ! :) Hon sa förra ggn. att de jeansen jag köpt inte var riktigt "mig".

Jeans. ONLY 499:-
(första ggn. jag handlar på ONLY  faktiskt)



Tyckte dom påminde lite om den gamla levis modellen som alla hade för typ 5 år sen,
den slitna bagy-modellen... ?



Jeansen ser lite stora ut på bilden tycker jag... :/ men jag är kurvig med big ass såå ja haha :D förklarar saken..
Men dom sitter riktigt tajt o är låga i midjan, perfekta jeans !
Fickorna gör att rumpan får ett riktigt lyft !

Och så hittade jag en tröja på gina för 49:- !! REA är bäst !


Kommentarer
Postat av: ..

Vart hittade du jeansen ? hittade inte dem på sidan. dom va jätte fina har letat efter den modellen ett tag men aldrig hittat

2009-01-21 @ 23:13:41
Postat av: PAMCAKE

>... : jeansen köpte jag i en butik i gbg! Bor du i gbg kan jag försöka förklara vart den ligger... ?

2009-01-21 @ 23:28:31
URL: http://pammmkakan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0