.Nya.tuffa.tag.imorgon.

Det blev ingen rolig dag för min del... o inte för er läsare heller, inga trevliga inlägg. :/

Men imorgon blir det roligare, ska visa mina nya jeans jag köpte idag o en ny tröja :)
Sen ska ni få se en urgullig bild på Cocos när han sover i mitt knä medan jag sitter o pluggar....

Och så har jag flera bilder o visa ;)

Just nu önskar jag att jag hade mina vänner här vid min sida... ♥

Arjeta, för att prata av mig, ♥
Sabrina, för att skratta åt arabiska skämt,
Marcello, för att få mig ännu ett gott skratt,
Emilie o Emelie, för att gå ut o roa mig o leva,
Nermina, för att få prata en "massa skit" o lätta på hjärtat haha,
Viki, för att diskutera allt mellan himmel o jord,
Diana, för att få en go o kärleksfull kram,

Det är er jag tänker på just nu, o ni kommer inte i ngn. rangordning !

Då är jag tillbaka imorgon med nya krafter ;D

Kommentarer
Postat av: K

åh Kakan, glöm ej att vi finns här för dig <3

2009-01-20 @ 00:29:33
Postat av: diddi

jag älskar dig! <3

2009-01-20 @ 08:42:13
URL: http://dianuski.devote.se
Postat av: nermina

vi pratar vàl inte bara skit... du vet jag tycker inte om det... blà pamele

2009-01-20 @ 09:04:35
Postat av: nermina

haha jag fattar DU pratar skit haha jag fattar . pussa du klarar dig miss indipendet

2009-01-20 @ 09:07:29
Postat av: Sabrina

HAHAHAHA.. bara mina skämt? hahaha habiiibii saknar diig. HAHAH! Men du lär nog skratta om allt jag håller på med. Eller när jag berättar skämten. Måste berätta om peruken ska lägga upp det som inlägg snart du kommer skratta sönder diig! HAHAHA

ta hand om diig PUss heej love yaa baby

2009-01-20 @ 17:38:23
URL: http://zabriiina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0