- Om.du.tror.detta.var.lätt.för.mig.har.du.fel -

Det där sårade... dina ord sårade. 

Det är svårt att se på när ngn. i ens närhet göra det man själv vill göra o sen berättar helt öppet o positivt hur great allt är.
Det gör ont att höra alla detaljer, jag vill inte veta, behåll det för dig själv !

Jag vill inte veta hur bra det är där borta, jag vill inte höra hur snälla alla är, jag vill inte höra historier om dina nya vänner, jag vill inte höra hur perfekt allt är för dig...

DU vet hur mycket jag vill detta, DU vet att jag behöver detta, DU vet att jag mår dåligt.

Du gör mig ledsen bara...


Jag ser ingen annan lösning än att bryta kontakten med Dig, mer eller mindre. Jag klarar inte av detta, jag är för svag som person för att klara av att gå igenom detta helt ensam.
Du finns inte längre vid min sida för o stötta mig, jag kan inte...
Jag kunde valt att inget säga till Dig, utan låta tiden få oss att gå isär, men jag väljer att säga hur jag vill ha det o inte fega ut.

I dagsläget får du mig att må riktigt dåligt, Du måste förstå det - för det gör du inte !
Och jag vill inte utsätta mig själv för den smärtan med risk att jag ska bryta ihop, jag har min skolgång att tänka på jag måste fixa denna terminen!
Och jag kan inte fixa den vetandes att Du inte är vid min sida mer - förstå mig !

Och jag vet om att jag inte heller kommer bringa dig den glädjen som jag alltid gjort, för jag kommer inte vara mig själv när jag pratar med dig.


Jag hoppas Du ngn. dag kommer förstå (kanske själv när Du hamnar i den situationen jag är i nu,
För INGEN kan inbilla sig hur svårt detta är för mig)



Kommentarer
Postat av: Affe

Finner inga ord för dig, trodde helt enkelt inte att du var sån.. Dina inlägg låter så perfekta i din värld, jag låter dem vara så. Får det dig att känna att du mår bra så lugnt.. Men att man säger till en kompis som man varit varje dag med, att du får mig att må dåligt för att du tackade ja till din plats i lund, en plats som borde varit min är långt ifrån min värld.. Hade det varit ombytta roller, hade jag blivit glad för din skull för jag hade vetat att du själv har kämpat för dem betygen du hade kommit in på och tänkt det är bra att en av oss iallfall kom in.. jag hade inte kört med din stil, för den stilen finns inte i min värld.. Men det är lugnt, du visade ditt rätta jag, inte direkt utan bakom en blogg där jag fick se inlägg som kom som en chock.. hade lite mer respekt för dig än så men man lär sig av sina misstag att inte ha alltför höga förhoppningar om människor.. Att du förskönar dina inlägg och lägger till och säger saker som inte ens har existerat för att det ska låta bra fattar jag inte, men får det dig att må bra så fine.. ha d bra pamela o skött om dig, lycka till med studierna i Gbg o hoppas allt går bra för dig, önskar dig trots allt det här dig allt gott.. Ha d bra

2009-01-19 @ 04:27:30
URL: http://aferdita.blogg.se/
Postat av: Louise.

be strong girl, i know how it feels..

2009-01-19 @ 11:50:44
URL: http://loiisans.blogg.se/
Postat av: Louise.

Oh ja Hejja Olga;D

2009-01-19 @ 12:34:08
URL: http://loiisans.blogg.se/
Postat av: ĸαјѕα αηснιее неηяіĸѕѕση♥

sv: hahahahaha samm här då! lever för sockersötagodsaker xD haha oj långt ord xD

2009-01-19 @ 14:00:53
URL: http://missobsessive.blogg.se/
Postat av: B.e.l

Brush it off ;) Se det positivt, nu ska du flytta hem och ha det bra hos dina älsklingar och att pendla kommer att funka perfekt!

2009-01-19 @ 17:30:32
Postat av: Yll

pammm det kommer aldrig hända att arjeta ska bli in arbetsgivare..kämpa på tjejen låt ingen/inget stå din väg

2009-01-19 @ 19:01:30
URL: http://musicboy.blogg.se/
Postat av: Anonym

Gumman vet att du går igenom mkt. jag snackar med dig imorgon eller onsdag på tele. kan inte genom här. plus har jätte mkt att göra lovar att ringa och stötta dig.! finns säkert många andra som vill och inte kan stötta diig habibii alla har sina orsaker.! se det positivt. den som älskar kommer göra vad som hälst för sin älskare.! OM man VERKLIGEN älskar

2009-01-19 @ 20:05:47
Postat av: SABRINA

Kommentaret du fick nyss var från mig SABRINA!

2009-01-19 @ 20:06:40
URL: http://zabriiina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0