- Snabbis -

Hemma igen.. är lite smått stressad ska möta söta Nermina på stan om typ 45 minuter! Och jag måste in o duscha av mig kebbab- stanken... mm, det blev ingen kines buffé för dom hade stängt !! Äter där imorgon ist :)

Köpte mig en jätte fin plånbok... min Chloé har ju redan börjat cpa sig i dragkedjan, men det är mitt fel för jag pepprar plånboken med kvitton o sedlar ! Får skylla mig sj! Men jag hittade en jätte söt GUESS plånbok. Och vet ni vad det bästa var ?! Priset såklart!! :) 50 % rabatt :)



Min söta plånbok, den har en massa fack för kort o det passar mig perfekt!! Jag lyckas ju alltid slarva bort mitt körkort i bankomatkort. :/




Självklart ska det vara vaniljljus för mig. 15:- på Lagerhaus, billigt !




Större dammsugare har jag inte sett, Fatte skickade med 4 stycken från graffiti café :) Tack ska du ha !
PS ! Alain åt en på vägen... :)

Kommentarer
Postat av: K

eh det stavas Lagerhaus kakan (; HAHA <3

2009-01-02 @ 23:42:20
Postat av: PAMELA

hahaha :) Tack babe ! det står tom på baksidan på ljuspaketet! hahaha :) Hoppas du har de kul i Borås.

2009-01-03 @ 14:09:50
URL: http://pammmkakan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0