Aldrig.igen.vill.jag.höra.ditt.namn

Varför lyfter du bara inte upp luren och slösar en 50-öring o säger alla dessa ord direkt ist för att sköta allt via en blogg
SVAR: Det är omöjligt att prata med dig när du är arg, för du skriker o låter mig inte prata, jag bad dig flera ggr. igårkväll va tyst när vi pratade. Jag har svårt att uttrycka mig muntligt.. de blir oftast inte helt rätt.


Det var ett helt vanligt telefonsamtal
SVAR:
Stämmer ej, du beskriver samtalet på ett sätt, men du vet mkt. väl om att du berättade mkt. mer om dina vänner.


....tills du börjar med dina psykinlägg här på blogg
SVAR:
Ärligt talat, ville inte det skulle gå så här långt, men jag hatar o bli attackerad när jag inte sagt ngt fult o hänsynslöst till dig. Och DU kommenterade o sen flippade jag o skrev ett eget inlägg om dig o det var inget trevligt inlägg jag vet...Däremot det jag skrev i första inlägget va: ja vill bryta kontakten!  (inget fult eller dåligt)

jag kommer upp till gbg så kan vi snacka, men de har du heller inte mage till
SVAR:
Jag har inte tid med dig här uppe, men kom till helsingborg nästa vecka var mitt svar !


alltså ge dig.. du känner att jag tog något som va ditt, jag kommer aldrig förstå varför och sen ändrar du till att det ska låta bra i andras öron, "hon skröt om de"
SVAR: Jag har inga ord för det du säger. avundsjuk är det sista jag är, så fall borde jag vara avundsjuk på resterande 160 elver som "tagit min plats" i Lund. DU kom ju in som reserv, om du tackar nej till platsen får  jag inte den endå, är på plats 23 i reserv för f-n !

..de sista man vill höra från en s.k vän är inte, du får mig att må dåligt
SVAR: Du fattar fort. inte. Jag mår dåligt för du är så glad med allt o berättar helt öppet om det o jag är redan deppig i göteborg, jag mår bara sämre. Vill inte veta hur bra allt är. Strö inte salt i såren.. ?


Hur många gånger ska jag behöver upprepa mig, du förstår endå inte ?!
Ser du att min historia är den samma varje gång, ändrar inte på ngt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0