DAGENS MAKEUP VISNING

är hemma nu efter jobb, eller har faktiskt varit det i 1 timme nu. ätit mig mätt & belåten + tryckt i mig lite efterrätt !
ska strax upp & fixa mig, sen ska jag ner till stan & träffa en kompis. ska upp kl 6 imon bitti så är väl hemma snart igen.

dagens sminknigar gick bra! vi fick visa upp våra kreationer i ett tält vid grandhotell, typ magnusstenbock statyn...
det var inte så mkt folk där, vilket var lite tråkigt. vi, jag & lisa som är den andra make up artisten gjorde varsin sminknig på en modell uppe på scen & samtidigt fixade frisörerna håret på modellerna. ni får se bilder när jag fått dom :D

nu måste ja upp & börja göra mig i ordning.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0