DAGENS TRAMS

idag blev ingen bra dag efterallt. cocos veterinär besök, dvs. en spruta kostade mig 510:-, nu är jag pank igen. kul som f-n.... jag var även hos notarius publicus för ngr dagar sen för att få mina betyg "stämplade" att dom är äkta,
det kostade mig 1400:-. Jätte kul att slänga pengar på sånt skit...

men däremot fick jag betalt av fotografen för förra veckans jobb. 1000:- rakt ner i fickan :D Vi pratade om framtida samarbeten , det enda som är spikat är fredagen den 25 juli, på helsingborgsfesivalen, då blir det också sån här modell-för-en-dag tema. det roliga denna ggn kommer vara att modellen som vinner får ngn form av pris/present :D
så se till att anmäla er till det, jag kommer att sminka + fixa hår och jag har lovat att göra dö grymma sminkningar, så har ni tur kanske jag sminkar er ! Kolla in hemsidan för mer info !

det enda trevliga idag var att träffa nermina, som jag inte träffat på månader. vi satt på hamnen och bara slappade och snacka om allt möjligt, och så var vi inne och handlade på pärlgården, en massa grejer för att göra smycken. visar er imon vad jag köpte. orkar inte lägga in fler bilder, det e rätt krävande. jag vill bara sova, är sååå trött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0