FESTIVAL SNART = MYCKET JOBB

Här sitter jag denna lördags kväll och maxar musiken. Titta på tv & nördar mig vid datorn. Jag är så uttråkad att jag bara vill äta hela tiden. Käka nyss marängswiss ;D nu får de bli ngt annat gottgott.

Ska upp tidigt imon till jobb så ska väl ta o lägga mig snart. Är sjukt uttråkad. Min man är ute på stan & röjer, bara för jag inte pallar hänga med :/

Har inget kul att tillägga, eller jooo.. snart (nästa vecka) är det festival dax i helsingborg :D då blir det skojigt & jag ska även jobba, dom dagarna jobbar jag som makeup artist & inte på lidl ! ;D

Kommentarer
Postat av: sofijah

sv: tack detsamma :)

2009-07-19 @ 11:45:02
URL: http://avtrollis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0