HOUSEWIFE IN ACTION

Jag har fullt upp med lite allt möjligt här hemma. Tvätt, matlagning, disk, rasta doggyn.
Fast idag har jag bara legat o stekt på stranden, har fått helsingborgs finaste bränna, joho ! :)

Vilket underbart liv en hemmafru har. Bara softa tills man spyr, bara ta hand om hushållet och bara få ligga på stranden heeela dagarna långa. Mannen jobbar o tjänar in pengarna & jag rånar honom när jag vill, så det så !

Nu ska jag återgå till mina hemma sysslor, får se om det finns tid över ikväll för lite bloggande. Måste visa allt jag köpt i malmö, bla. ett par rå heta skor, jag föll platask när jag såg dom, mmm ni kommer hålla med mig - I promise :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0