MAKE + PHOTO WITH HANNA


Och här kommer bilderna från fotograferingen med hanna...



.. den första sminkningen skulle vara en enkel/fin sminkning, det enda önskemålet hanna hade var röda läppar.


.. så det fick bli ljusaskuggor, svart eyeliner och knall röda läppar.

 

... jag fixade smink + hår + fotade + dirigerade. Fick hjälpa till för att få snygga poser.
men hanna gav verkligen järnet. Så j-vla het på bilder, det e sjukt ! Vi båda blev positivt
överaskade över vad hon gjorde.



.. sen ville hon ha en cool sminkning, jag fick fria händer så jag valde ngt med fjädrar + mkt färg.




.. jag gillade denna sminkningen, men sen när har jag sagt att jag inte gillar mina sminkningar? ;D

Jag ska anv. hanna till en riktigt plåtning ngn dag, hon hade gjort ett grymt jobb kan jag lova.


 


Kommentarer
Postat av: hanna

aw tack sötis!! :D

2009-07-08 @ 22:40:23
URL: http://finest.se/hannabaerentsen
Postat av: Anonym

du blir duktgare och duktigare PAMO!

2009-07-12 @ 13:50:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0