MAKEUP

jag & älsklingen kom nyss hem. vi var ute lite på festivalen & åt  mat + efterrätt. som vanligt köpte vi extra mkt gottgott. visar bilder imon :)

aja, imorgon blir det en hel del sminkjobb. sen vid 5 tiden ska vi visa upp våra kreationer på ngn scen nere på festivalen. dock vet jag inte vart tältet ligger så jag kan inte uppmuntra er att komma & titta på mig... men men, vi ska ändå visa upp våra sminkningar både på fredagen & lördagen, så jag får återkomma med mer info. mkt jobb imon.. men jag ser fram emot det som f-n. ni får smsa mig om ni vill komma förbi & kolla visningen, så kan jag säga var jag är ! :)

ska upp ngr timmar innan för att dra mig ner på stan & titta efter lite rekvestiva till mina sminkningar. behöver blandannat tyger som jag kan sätta i håret ;D

jag ska iaf. se till att fota en hel del & hanna lär komma ner & titta på mina sminkningar ska tvinga henne att fota ! tyvärr hanna haha ;D

Kommentarer
Postat av: hanna

haha klart jag ställer upp :)

2009-07-24 @ 07:36:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0