ÖLAND NÄSTA

 
Uttagning
 

Mötet med fotografen & teamet idag gick super. Vi fick reda på att vi jobbar både fredag + lördag under festivaldagarna, från lunch till kvällen. Vi ska ha vanlig modell-för-en-dag dag, sedan ska vi välja ut cirka 3 modeller varje dag som ska ut på scen (ngn scen nere på festivalen) och där kommer de ev. få tävla om att vinna ett bra pris, mer än så kan jag inte berätta. Men ni får se till att anmäla er till det.. gå in på hemsidan ! :D

Vi ska även iväg till Öland i september, fredag-söndag för att hålla en modell-för-en-dag grej i ngt köpcentrum där borta. Det kommer bli kul som f-n ! :D

Sen så ska vi ha ngn mer modell-för-en-dag grej ute på väla, en gång till...  det börjar sätta igång nu.
Och jag ska faktiskt starta eget. Jag känner att det är  b ä t  t  r  e  att bli egen företagare. Najsigt värre ! ;D

Kommentarer
Postat av: hanna

det låter bra pamela! go girl! haha, de skorna modellen har på den bilden köpte jag igår.. mkt hetare i verkligheten ju!! såg inte att hon hade likadana förrän nu :p

2009-07-10 @ 00:07:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0