PÅ KYCKLINGENS BEGÄRAN

I fredags förra veckan träffade jag söta nermina, jag skulle ju lägga upp bilderna som vi tog udner dagen , tror inte jag lagt up en enda?

iaf. här kommer de..



här sitter nermina med cocos, men han syns inte på bilden. hon var så glad för cocos, fastän hon
är livrädd för honom haha ;D



självklart var jag småsugen på ngt som vanligt, alltid hungrig, så jag käka en scones,
tänkte på dig theresa haha ;D



Moi & cocosuus.



åh va jag älskar den hunden ! han är min lilla bäbis, går alltid runt och pussar på honom haha ;D

Och det var allt! Kycklingen tvinga mig att lägga ut bilderna från vår dag. Hon ville göra reklam för sig själv på min blogg... haha :D

Kommentarer
Postat av: kycklingen

hahah tönt pamele. jag ville inte göra reklaam utan min paris hilton bild ju med coocos hahah

2009-07-10 @ 09:43:34
Postat av: Anonym

du har förändrats rätt mycket PAMO! haha kände först inte igen dig!! Men vi får ses snart Puss heej babby

2009-07-12 @ 13:49:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0