RENT VÄRRE

Orkas inte nörda mig vid datorn ikväll. Har suttit ett bra tar & meckat med mina nya armband, dom blev helt ok faktiskt.
Är rätt sugen på en kvällsfika nu, bara jag & cocos är hemma så det är lugnt o skönt. Moster åkte hem idag, tråkigt :/

Har iaf. städat rent heeela lägenheten, diskat och rensat i badrummet. Det är så skönt att bara sitta & glo på tv när det är helt rent hemma haha ;D Det stinker klor + ajax hemma hos mig nu.

Näe, nu ska jag upp & koka en kopp te och vänta på att min man ska komma hem från jobbet. Hoppas ni får en trevlig kväll.

Kommentarer
Postat av: sofijah

din presbild är skitcool :)

2009-07-16 @ 21:19:48
URL: http://avtrollis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0