SAKNAR ATT VARA MAKEUP ARTIST

Denna veckan jobbar jag måndag  t.o.m söndag, vilket innebär att jag har fullt upp !
Jobbar på lidl månd, tisd, onsd, tors, lörd, söndag. Sen så jobbar jag under festivalen i fotostudion fredag + lördag. Och dessutom börjar festivalen i stan i slutet av veckan... jag får hålla ut! nästa vecka jobbar jag enbart 3 dagar, då får jag vila ut.

Så tyvärr kommer jag inte hinna uppdatera så mkt, såvida jag inte orkar nörda mig på bloggen. vi får höras snart igen.. nu ska jag sova, ska upp 5.30 imon :/

Gud va tråkigt mitt liv är? Märker det när jag bloggar... har ju inget kul att skriva & har inte heller ngn ork att hitta på ngt kul.
Måste komma igång med ett makeup artist jobb snart. Älskar & syssla med smink & skönhet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0