TOPPEN DAG

Klockan är halv 12 och jag har inte gjort ngn nytta denna morgon. Jag ska med cocos till veterinären idag, sen så ska jag träffa nermina ♥,  det var ju evigheter sen sist ! :D

Jag insåg imorse när jag var inne på min egen blogg och checka läget att jag glömt att ändra presentationstexten på höger sida. Jag tog examen för 3 veckor sen och har totalt glömt bort att ändra min text :/

Aja, nu måste jag upp och börja fixa, dra & handla på OJ en snabbis och sen ner på stan. Måste träffa fotografen idag också, ska få pengar för helgens jobb :D och även prata om framtida jobb :D
Efter det ska jag träffa min babe ♥

Detta kommer bli en bra dag tror jag...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0