2 HELDAGAR I MALMÖ

Måndagen i malmö såg ut så här...



Jag & Cocos innan vi åkte hemifrån.




mina nya favvo skor, hittades på zara, 799:-,
jag = försälskad, men alain tycker dom är svin fula.



mina nya väska, också från zara 399:-,



lite nya pärlor & så, ska ju göra mina egna armband,
ville ha ngt med mitt fina namn på så jag köpte ngr bokstäver bla,



självklart handlade jag på makeupstore,



vit mattögonskugga, 2 paket svampar & styck lösögonfransar 13 mm,
som ger ett mkt finare/naturligare resultat (ska tipsa om detta i veckans tips, denna vecka)
ursäkta den kassa bilden,



sen va vi vrålhungriga,
det fick bli chippi mat, mmm.. alltid lika gott!



..efter det tog vi en kall  go dricka,



..och så här snäll & söt va cocos medan vi satt på uteserveringen.



I onsdags var vi nere igen i malmö, denna gången bara jag & babe.
Vi skulle checka in entré, och där får man inte ta med sig hundar..



det enda jag köpte i onsdags var dessa ögonskuggorna,
orange och chockrosa. Bägge kommer från butiken shock,
kostar 49 :- stycket. Billigt & bra !
Köpte dessutom nitar men dom glömde jag fota...




och jag hittade denna coola cykeln, den gick på 5000:-,
ser ni hello kitty märket i vitt ? :D

Mer från dagarna har jag inte att tillägga.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0