AIN´T NO ONE I CAN COMPARE YOU TO

idag skulle jag åka till malmö för en fotografering men den blev inställd. modellen var sjuk. fotografen sa att vi skulle ta det så fort han fått reda på vilken tid modellen kan. det blir säkert bra...  och den fotograferingen som skulle vatt i söndags sköts upp till slutet av nästa vecka istället - längtar redan !

nu så sitter jag och försöker plugga, hela dagen har gått till spillo och jag har ångest nu. har fysik prov imon och jag fattar nada ! dock nu ska jag ut en sväng med min favvo tjej som jag saknat som f-n nu när hon vatt bortrest.

jag lär väl återkomma ikväll och har lovat mig själv att publicera två stycken veckans tips, bara för jag vatt så dålig på det !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0