ANSIKTSBEHANDLING INBOKAD



Idag bokade jag in en ansiktsbehandling som jag ska gå på, på torsdag eftermiddag, på LenHud (många "på").
Ska bli skönt att få en riktigt djuprengörande behandling. Jag känner att jag verkligen behöver det efter dessa 10 intensiva veckor där vi sminkat varandra varenda dag! Det förtjänar jag ...

Men nu ska jag först dricka en kopp te, äta ngr hallongrottor som jag gjorde igår sen sova. Imon har vi teoretiskt prov och jag är så nervös, lika nervös som jag alltid blir inför prov.

Vi hörs imon, då kommer veckans tips, visa fler bilder från sminkningen med Therese, visa en kjol som jag köpte idag, berätta om 3 nya jobb och lite mer :)
God natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0