ÄNTLIGEN VAR MAN UTBILDAD & DIPLOMERAD MAKE UP ARTIST


 mitt diplom...

I did it ! Min första riktiga utbildning är avklarad, nu är det bara läkarutbildningen kvar & så har jag gjort mitt här i livet haha :)

Men jag är sååå glad just nu, jag har klarat av detta och dessutom har jag en fotografering ikväll. Min man köpte en tårta till mig för att fira min lilla examen men först ska vi ut & äta sen kolla på dom stackars studenterna, kan det bli bättre?

Jag kanske uppdaterar ikväll annars får det bli imon e.m. Ha en toppen fredag för idag ska jag fira. puss!

Kommentarer
Postat av: Marcellodonross

GRATTIIIIIIIIISSSS Pamo!!

2009-06-12 @ 23:06:36
URL: http://finest.se/marcellodonross

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0