BABBEL

Jag är helt uppe i varv just nu. Är super trött och vill sova men behöver en kopp te och ngr kakor först.

Imorgon har vi vårt sista praktiska prov, sen är allt över!  När jag kommer hem imon ska jag till lenhudansiktsbehandling och bara njuta i 60 minuter , det förtjänar jag. Sen på kvällen ska jag ut med Therese, det är hennes sista kväll i skåne sen så åker hon hem till Tranås igen, tråkigt nog.

lördag blir det fest för Diana som blir 18, nere på Byblos, jag ska äta god mat haha, och på söndag har jag en fotografering och bäst av allt är att jag har fria händer så får göra vad jag vill, idéer bollas runt i mitt huve nu, det ska bli så kul!!
Jag minns inte ens vad jag vill skriva på bloggen just nu så jag drar mig ist. Ska först slänga in en bild från dagens fotografering.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0