BILDER FRÅN LÖRDAGSKVÄLL

I lördags på national dagen så grillade vi på bakgården, arabmat fick det lov att bli :) Vem älskar inte det då...
Efter det var det bara att börja fixa sig och bege sig ner på stan. Först hamna jag hos Therese & Carro, sen på hampan där det var för kallt för att sitta och slutligen på Bulls.

Hemma hos T&C var det fullt upp, en massa folk och alla nästan helt packade haha, utan jag och sandra dådå :)

Snottar ngr bilder av Sandra tills jag fått bilderna av Theresa,


Här sitter fröken Theresa i Carros knä och kåtar sig haha :)



Theresa & Sandra.



Här har ni Magda från göteborg och ngn. Alltså denna tjejen var aboslut bäst.
Hon hade haft en massa seriösa förhållanden efter varandra och aldrig riktigt vatt singel,
så hon berättade till mig att nu fick det va nog, nu skulle hon f-n bli
lite lösaktig hahaha ! Hon fick mig verkligen att skratta den kvällen...



Näe men vem har vi här? Araben-pamela. Jaja, leker arabisknatt här.
En kille trodde jag var muslim, men nähä du det är jag icke.
Jag sa till honom att han kanske själv skulle fundera på att bli musse,
då sa han att det var därför han fråga mig om jag va det, så han kunde gifta sig hahaha.

Fler bilder får ni se när Therese skickat dom till mig :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0