Dag 36 på MAKE UP STORE

Dagen därpå var vårt tema glitter & glamour. Helt underbart ämne !!

Jag gjorde en sminkning på Maria med mkt. glitter... mm.. glitter i tre olika färger: silver, rosa & lila.



När jag sminkat henne och läraren godkänd sminkningen så torkade Maria bort det röda läppstiftet & ögonbrynen m.m.
Då kom jag på att jag skulle ha fotat henne ! :) haha men det blev en bra bild trots allt...





Här ser ni rätt klart de 3 olika glitter färgerna..
Väldigt rolig & najs sminkning !

Läpparna blev helt perfekta. Jag som har/hade såna problem med att göra den "perfekta munnen".
Men det börjar arta sig nu.. och idag var temat Edens lustgård. Superkul!

Tyvärr har min klasskompis bilderna &  jag har inte fått dom än så ni får se imon.

Då ska jag även ha tid över att uppdatera mer... är ju hemma imon :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0