EN TRÖG START & 3 NYA JOBB



Nu ska jag faktiskt kolla klart på säsongens sista avsnitt av Brothers&Sisters. Har sköjt ur hårfärgen och det blev skit bra ! Bilder får ni se imon för vi ska faktiskt äta middag med klassen + lärarna... och gissa vad jag ska ha på mig?
Joo, min nya svarta kjol och en tee ! Och klackar såklart :D

Kan berätta lite om mina nya jobb.. det är så klart sminkjobb. Den första har jag redan imorgon i Lund. Det är med hon Victoria Secret modellen som jag träffade på modevisningen i malmö.
Sen på söndag har jag en till fotografering fast i Helsingborg. Det ska då bli närbilder där man kan se makeupen & jag har fria händer :D

Nästa vecka har jag en fotografering i Malmö, en sån här modell-för-en-dag grej... Där har ni mina 3 inbokade jobb hittills, nu börjar allt rulla igång känner jag :) I´m so happy !


Kommentarer
Postat av: Amy.C

hej:)



aa det var ett tag sen:D

hur e det med dig?:)



hehe..naww va gulligt sagt..tack så mkt:D

klippte mig i fredags faktiskt:D hehe..~~

åkte ände till Göteborg för att fixa den frillan du:) så dt var värt dt.. hehe^^

jag blev nöjd jag med:D ska bara låta lugg växa:D hehe..^
_^



pössss

2009-06-09 @ 23:41:16
URL: http://amychen.blogg.se/
Postat av: Sandra Sellin

Så himla kul att det rullar på för dig!!

Hoppas det fortsätter i samma takt!!

Håller tummarna!

2009-06-09 @ 23:42:19
URL: http://sandrasellin23.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0