I WISH

Sitter och meckar med mina bilder på mobilen, men kan inte överföra dom !!
Ville ju visa sminkningen från idag & igår, men men.. det får väl va till imorgon. Tyvärr.

Vatt så upptagen sen igår, en massa spring hit & dit och hundra samtal efter varandra. Jag fick mitt betyg i kemi a och är inte NÖJD. Jag blev lurad av snubben på jordbruksverket vilket kommer innebära att Cocos inte kan flytta med mig ner till Litauen till höst. Bajs på allt! Åh!

För övrigt har inget kul hänt i mitt äventyrliga liv, men de tror jag ni redan visste? Och förövrigt är jag totally brooke fram till nästa löning. Bajs på allt ännu en gång !

Nu blir det ben & jerrys och tv .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0