LÖRDAG

I lördags var jag uppe tidigt för att hinna ner på stan så jag kunde köpa rekvesitan till söndagens fotografering, men den blev uppskjuten lördagkväll då fotografen ringde och sa att modellen är sjuk. tråkigt värre, men vi skulle göra det om 2 veckor ist. :D

Jag hittade ändå inte allt smink som jag behöver till fotograferingen i lördags, i HBG finns ju inte ett skit!! Jag vill ha en chockrosa skugga, är det så svårt att hitta ?!

Stressa mig hem för att en tjej skulle komma över för att bli sminkad till ngn gala som hon skulle gå på i danmark,
det gick bra och så satte jag igång med att göra mig själv i ordning. 

Sen på kvällen var det middag för Diana på Byblos...
Jag hade festens coolaste sminkning, hade gjort leopard fläckar på ögonlocken, fick många komplimanger om det under kvällen... :D



Så här glad blev födelsedagsbarnet när vi sjöng för henne...



Så fotades Kristina, jag & Clara utanför restaurangen.... lekte lite fina ;D



Jag & Kristina hade lite mysigt bland DIanas presenter...



Jag ville hora mig lite framför kameran...



Syns mina leopardfläckar? F-n att min kamera är så kass :/

And that´s it !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0