PROJECT RUNWAY



Sitter och tittar på finalen av project runway. Jag bara älskar Leannes kläder! Alla dom plaggen med typ blomblad? Hennes vita kavaj var absolut bäst (på bild ovan). Älskar klädesplagg med höga kragar och verkligen extrema kläder.

Och gissa vem som tog hem skitet detta året? Leanne så klart :)
Perfekt vinnare :)

Idag hade vi vårt första praktiska prov -det gick super bra !
Vi gjorde 80-tals sminkning och en brudmakeup ! 80-tals sminkningen var den vi alla fruktade mest. Den är så j-vla komplicerad - friska upp minnet ? Brudmakeup är alltid enkelt att göra. Det ska vara svaga färger som väljs efter hudton. Det lyckas jag alltid perfekt med! :) Idag var söta Aisa med mig. Vi hade jätte kul men tyvärr kunde jag inte stanna efter skolan så vi kunde luncha tillsammans :/ Tog ngr bilder men dom blev inte bra så kommer inte lägga upp bilder från idag.

Efter vi sminakt klart skulle Aisa shoppa lite på Make Up Store & då kom läraren och grep tag i min arm och viskade: det gick jätte bra idag Pamela.  Gud vad det kändes bra, alltså jag var glad resten av dagen! Grejen är att när jag gjorde 80tals sminkningen för ett tag sen gick det inte så bra, men idag fick jag verkligen visa att jag kan!

Det var det om dagen... nu börjar blogg-inlägg-bombandet .. enjoy !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0