RÄDD FÖR DÖDEN

 

För er som följt min blogg ett tag, har ni säkert läst det inlägget där jag skrev om att Henkes brossa är narkoman och hänger alltid där jag bor. Igår stod det på varenda första sida att Henkes bror dött. Nu vet jag inte hur många bröder Henke har/haft, vad jag har hört hade han 2 bröder, nu bara en. Men det jag vill komma fram till är att det känns så konstigt när ngn man ser/springer på varje dag dör. Han gick förbi mig senast för 4 dagar sen..Typ att aldrig mer se den personen igen skrämmer mig. För en dag kommer jag själv att dö och det är den läskiga tanken. Folk bara går bort. Och en dag är det din & min tur. Usch, hatar att tänka så här men va bara tvungen att skriva det... :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0