R.I.P MICHAEL JACKSON



Dagens första inlägg tillägnas så klart Michael Jacksons, och hans tragiska bortgång. Jag tycker det är helt sjuk att han är död.
Har vatt inne på en hel del bloggar idag & alla nämner detta med hans död.

Jag som alltid velat gå på en av hans konserter, men nu kommer det aldrig bli av! F-n, the king of pop is gone.
Jag tror nog hela världen sörjer hans bortgång idag, ock lär göra det i resten av sina levande dagar. Han har påverkat så mkt med hans musik. Och jag älskar verkligen hans musik! Jag tror vi alla kommer minnas honom resten av våra liv...

Kommentarer
Postat av: Amy - frågestunden nu!

jaha..vad läser du för ngt på komvux då? Hmm~~

jag e klar med dt ja:D hehe..^^

helt o hållet nu:D har sökt till Lund ..får se om jag kmr in:D men jag tror dt iaf:) hehe..^^



eftersom jag ska resa iväg imorgon, tidigt på morgonen också, och kmr vara borta i en vecka.. så tänkte jag starta en frågestund nu i min blogg...

kom in och ställa någon/några fråga/frågor och gör mig glad lah:D hehe..^^



pössss

2009-06-26 @ 22:30:55
URL: http://amychen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0