SISTA DAGEN PÅ MAKE UP STORE

I fredags tog vi examen, och jag är nu en, diplomerad makeup artist. Det känns helt underbart!
Däremot tycker jag att det är lite tråkigt att det inte är lika lätt att få/hitta ett jobb där jag kan sminka hela dagarna långa, men jag försöker iaf :/

10 veckor på Make up store har gått fort som f-n  ! känns som vi började igår faktiskt... men jag är faktiskt väldigt glad att vi är färdiga. Det började bli lite tråkigt och jobbigt, ni kanske vill ha en utvärdering på kursen där?
Det är många som har frågat mig hur utbildningen vatt m.m. och jag har inte direkt svarat på det. Men jag kan berätta det för er lite senare....

Iaf. vi var i skolan i knappt 1 timme sen stack jag & therese, för hon hade bråttom hem till HBG, och vi ville åka tillsammans på tåget för sista gången. Jag kom hem senare, bytte om och skulle ner och titta på studenterna i ösregnet, missade dom jag kände :/

Jag och babe var och åt matByblos sen fikade vi på ngt ställe vid rådhuset och så drog jag mig ner till Hjälrup för en fotografering. Denna gången fick jag maka en "äldre" som hon kallade sig sj. Strax över 30 år...

Det tog sin lilla tid för fotografen är som han är haha :) Jag kom hem vid 11 och ville bara sova men mitt hjärta tvingade med mig ut. Fast än jag inte ville !! Vi drog till Bulls och det blev en bra kväll till slut.

Jag & Joseph spelade på spelatomaterna där, vi la i 40 spänn och vann.. gissa hur mkt...
950 kr !! F-n va vi va glada resten av kvällen.. vi delade så klart på pengarna... en 500- hundring var lixom. :)


Nu ska ni få bilder från dagen .....



snodde en bild av sandra, här är 5 av oss tjejer efter att vi fått våra diplom,
och mitt hår ser bajs ut på denna bilden...



här har ni våra lärare, bella, heidi & aimee (som är från hbg).



Söta therese på tåget hem...




..och söta jag. Eller kanske nasty jag?
Mitt hår lever sitt egna liv tyvärr...



när jag kom hem hade babe en suprise till mig,
en god Sacher tårta från Fahlmans. GottGott !




Här är den "äldre" modellen jag sminkade, Jessica.
Hon va jätte glad för hennes sotade ögon, och då blev jag också jätte glad :D



Här är en suddig bild på Joseph, om han visste jag
 la upp den skulle han slå mig haha,
men jag gör det bara för att han är ett mongo !
Så sur va hann innan jag kammade hem vår vinst på 1000:- !

Det var allt för denna dagen !


Kommentarer
Postat av: Jess

Oh my God......du får nog dra min bild i photoshop och fixa till mig lite honey.....Sminket blev kanon!

Glad midsommar /

hon den äldre.

2009-06-18 @ 12:38:22
Postat av: PAM- MAKE UP ARTIST !

sv. Jess: haha näe säg inte så! Du är jätte vacker på den bilden.. din hy ser så frisk o fräsch ut ! Jag hoppas jag kommer va lika vacker som dig när jag kommer upp i din ålder och en grej till, du är inte gammal hahaha !

2009-06-18 @ 18:16:06
URL: http://pammmkakan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0