SMINKNING PÅ G

Hej hopp !
Idag har jag inte hunnit det jag skulle göra :/ Det blev ingen sminkning.. och jag har inte fått bilderna från gårdagens sminkning heller.

Men jag har en rolig nyhet: Jag har en kund att sminka i malmö om två veckor. Det är ngn som vill va modell för en dag, som man kallar det. Och jag har fått kontakt med en skicklig fotograf så han frågade om jag var intresserad - såklart jag är det ! :D


..Ikväll blir det mysig hemma kväll med massa gottgott som marabous nya sommar special, Mjölkchoklad & frystorkade jordgubbar. Mums!

Ha en trevlig fredagskväll...

Kommentarer
Postat av: Sandra Sellin

Vad kul att du redan börjar få igång kundnätet..;)

Jag ska skicka bilderna nu, väntar bara på uppladdningen..;) Ha en trevlig helg!

2009-06-06 @ 09:14:53
URL: http://sandrasellin23.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0