TOPPEN DAG MED SÖTA AISA

Efter sminkningen idag så var jag o aisa och käka på ngt thai ställe i malmöe. Asgott mannen! Och billigt !
Så tog vi tåget hem och bara babbla en massa, va uppe på mc och åt maräng swiss glassen, och jag beställde dubbel sats i glassen haha, vadå fetto? Vi blev iaf, kvar där rätt länge och satt och snacka en massa.

Efter det var det raka vägen hem till lilla hunden som vänta på mig, va ute med honom, bytte om skulle börja plugga men då ringde mammi. Babbla lite med henne och fortsatte sen med mitt.

Imorgon tar jag examen, då blir ja en "riktig" makeup artist !!!  Sen så tar dom ju studenten hemma i HBG också så ska raka vägen hem för att titta på studenterna, hoppas bara dom får fint väder imon...

Runt 18.00 ska jag vara nere i jakriborg för att sminka inför ännu en plåtning, så det ska bli kul. Tillbaka hem till helsingborg och festa heeeela natten lång.

Dags att sova. NattiNatti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0