TOPPEN, UNDERBAR, SUPER BRA DAG !

Då sitter man här en fredag kväll. Är helt utamattad efter dagens jobb. Men vet ni vad? Jag har haft sååå j-vla roligt idag!!
Jobbade i ca 8 timmar och tiden gick så fort. På andra arbetsplatser går tiden så långsamt. En vanlig arbetsdag på 8 timmar känns som en evighet. Men idag har alltid gått super bra & rullat på !

Jag visste inte att det kunde kännas så här med att jobba med ngt JAG tycker är kul. Jag är på rätt spår. Jag vet vad jag vill. Det känns underbart.

Sminkade typ 12 tjejer idag. Det var jag & en annan makeup artist, Lisa och frissören Rebecka. Vi fungerade väldigt bra ihop. Bra samarbete! :D

Imorgon jobbar jag också 10-18. Vi har lite färre modeller imon att sminka men det kommer iaf. bli lika kul.
Jag kommer få bilder sen från fotografen och ska se om jag får lägga upp dom på bloggen :D
Jag gjort olika sminkningar, sotningar, typ enklare sminkingar med inte så mkt färg, sminknar med mkt färg, min "godis-sminkning", en vacker sminkning med perfekta röda läppar och mycket mycket mer ! Ni får vänta & se !

Och imon ska jag fota lite under dagen så jag har ngt att visa er nyfikna söta läsare ;D

Nu sitter jag iaf här och tittar på en dokumentär om Mickael Jackson på svt1. Har sett den förut men bara måste kolla på den igen! Så jag ska fortsätta med det,för den slutar snart. Kanske återkommer....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0