HÄR HÄNDER DET GREJER


Fotografens kamera idag, han bad mig hålla den en stund för han skulle mecka med blixten,
och han sa jag skulle försöka att inte tappa den för den kostar 100.000 kr ! En kamera för 100.000 kr ?


Herregud vilken händelserik dag ! Ska försöka sammanfatta allt...

Försov mig en hel timme imorse, kom sent till skolan & till mitt prov, första sminkningen gick åt helvete, andra sminkningen gick skit bra, tvättade mina penslar och tog tåget direkt till Hjälrup där jag skulle träffa modellen & fotografen, vi fotade en massa, jag var hemma vid 8 och missade alltså middagen med klassen + lärarna - men jag är glad ändå !


Vi plåtade i typ 3 timmar men jag var där ute från 14 - 19.  Alltså fotografen bodde typ i ngn liten by som heter Jakriborg? Aja, de va skit fint där ute, en nybyggd "stad" som ser ut att va från början av 1900-talet, skit coolt. Knappt ngr blattar där, så när jag va på väg hem glodde folk helt skumt på mig haha :D

Snackar med fotografen nu på msn, han skickar över en bild från dagens fotografering, ni får se snart...
Vi fotade en bit utanför staden typ i Dalby lr ngt. Ute i skogen sen så fota vi i ngn lokal som håller på att byggas om. Aja, ni får se alla bilder så fort jag fått dom. Men han sa att det kunde ta lite tid för han ska redigera alla bilder först :/

En lite kul grej är att jag nyss fick sms av modellen där hon tackade för idag.
Sen så loggar jag in på min sida och så har fotografen skickat ett mail till mig där han ber mig adda honom på msn och frågar om jag kan ställa upp på fredag för en fotografering !
-
det känns jätte bra att modellen först skriver och tackar men sen även att fotografen frågar om jag vill med på fredag :D
...KLART JAG SKA SMINKA PÅ FREDAG !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0