ALLA GLÄDJS INTE ÖVER DIN FRAMGÅNG



idag pluggade jag + solade jag på baksidan i 4 timmar. satt o läste fysik samtidigt som jag sola, smart tjej va? :)
fick skit mkt färg... krämade in mig i min cocosolja idag igen.

sen så bar det av mot stan för att träffa fotograf micke. vårt lilla möte gick bra & vi va helt överens. på fredag jobbar jag nere i gallerian på kulla (åhlens) och ska ev. jobba där lördag också. Det blir fullt ös då. Varje modell ska bli sminkad & få håret fixat & fotas allt under 30 minuter! Shit, alltså... joo men det ska jag klara av ! Vi får hoppas att det går super bra, för då ska ni få höra en fortsättning på denna historia...

Jag har suttit och väntat på min tjejkompis i 2 timmar som inte dykt upp ännu. Tack för det.. lova mig inget nästa gång. Vet att du läser detta så hoppas du känner dig träffad !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0