YOU´VE GOT MAIL

egentligen skulle ja uppdaterat lite mer idag men när jag såg att solen sken ville jag bara ut. satt och slappa på norra hamnen i x antal timmar. satt & rensa mina tankar ett tag tom. jag insåg en hel del... va komplicerat allt är ibland.

en kul grej idag var att jag fick ett mail av en rätt känd fotograf i helsingborg (tror jag han är iaf) mikael heter han om jag inte minns fel. till helgen ska modellagenturen anotherprettyface ha ngn slags modell för en dag grej och han frågade om jag ville ställa upp på ett samarbete & sminka modellerna, jag får bilder & ev. pengar för jobbet, låter skojigt ! :)

så vi ska träffas i veckan och snacka lite... annars har jag suttit med mitt block och kladdat upp div. sminkningar , och då pratar jag om extrema sminkningar, ni vet sånt som jag gillar ! har en fotografering om 2 veckor sen så ska jag & min favvo fotograf stefan också planera in ett par plåtningar. fullt upp typ.

nu måste jag sova, ska upp tidigt imon, har en hel del plugg denna veckan :/
vi höres imon, jag ska se till att uppdatera då !

Kommentarer
Postat av: K

blir det ngn galen fotografering med moi på stranden som galen brud!? (;

2009-06-22 @ 17:05:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0