090306

mitt nät fungerade innan idag i max 30 minuter sen la det av. bråkade med det i mer än tre kvart men fick inte igång det men nu funkar det ! ;D

kom nyss hem från fikan med tjejerna.. vi hade jättre trevligt o babbla en massa, - tack arjeta o rim! ♥

fick en tråkig kommentar av en vän ang. min blogg, hon tycker den är för "tråkig".
fick höra att jag skulle typ sluta skriva om mina fikor o ist. göra det mer intressant med att lägga upp en massa bilder på kläder o skor o shopping och ljuga ihop ngt? men alltså, det är inte jag o jag vill inte hita på en massa skit här i bloggen. jag har sagt det från första början: jag började blogga för att mina kompisar hemma i helsingborg skulle kunna hänga med i mitt nya liv i göteborg. och detta är mitt liv.
jag shoppar inte sönder mig o inget "wooow-roligt"  händer i mitt liv, dock kanske det blir en ändring på det snart om ett par veckor om allt går som jag vill ! :D

nu ska jag upp o fixa sminket igen o sen så ska jag o babe ut o käka på mezo :D
trevlig kväll på er !

Kommentarer
Postat av: Gabby

Va fan lyssna inte på nått sånt skit. Du bloggar för din egen skull. Vem fan vill läsa någons blogg ifall allt är en lögn? Det är endast mytomaner som gör sådant. KEEP UP THE GOOD WORK!

2009-03-06 @ 20:27:37
URL: http://icewoman.blogg.se/
Postat av: Anna

öhe, va leker hon som sa det. Screw her! :) Jag gillar din blooggis kamel! :D och fortsätt skriva om dina fikooor och lilla coco :D hihihiih <33

2009-03-07 @ 12:44:25
URL: http://annijsh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0