090309



idag är det sån där mysdag, för vädret är bajs o det är grått o kallt ute... så jag ska sitta hemma hela dagen, skönt iaf!

cocos har sovit i snart 15 timmar ?! det måste vara ngt fel på den hunden. han somna vid 1 i natt sen så vaknade han 8 i morse o ville leka. dö din dumma hund! tvingade alain att gå ut med honom haha. men sen så somna han om o sover fortfarande, har var bara upp i 30 min o käka lite.

dom håller på att "bygga om hissen" i byggnaden så jag måste gå upp-/nerför alla trappor :/ orkar knappt röra mig haha.
idag ska vi borra hål i väggen o sätta upp hyllorna iaf :D hade egentligen behövt gå ner till lagerhaus o köpa lite ljus.. dom har 30% rabatt på ljus nu i dagarna. aja, får se vad jag orkar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0